FORUM MOTORYZACJA
samochody tuning imprezy mechanika giełda

∑ temat został odczytany 620 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

MOTORYZACJA | Samochody, porady i opinie
Audi A6 C6 - Warto? 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "Audi A6 C6 - Warto?"   

SebaW71
 Wysłana - 27 grudzień 2011 07:17        | zgłoś naruszenie regulaminu

Witam. Jak w temacie opłaca się kupować to autko? do dyspozycji będe miał max 60 tys, jestem dość zielony w temacie więc moje pytania sa nastepujące:

1.Diesel czy benzyna? słyszałem że w nowszych dieslach koszty napraw bywają czasami masakryczne..

2. Jak ogólnie jest z częściami do tego modelu? najlepiej żeby wypowiedzieli się tutaj użytkownicy, ile średnio wydajecie na eksploracje autka mięsięcznie?

3. Jak ogólnie jest z awaryjnością? wiadomo że audi to raczej solidna konstrukcja ale może jest coś o zym nie wiem, jakieś felerne roczniki itd.

wstępnie upatrzyłem kilka ogłoszeń, które z nich waszym zdaniem byłoby warte kupna?

[allegro.pl/show_item.php?item=2005576808]

[otomoto.pl/audi-a6-sedan-klimatronik-super-stan-C21681156.html]

[otomoto.pl/audi-a6-super-stan-bezwypadkowy-C22207006.html]

[otomoto.pl/audi-a6-C21618722.html]

[otomoto.pl/audi-a6-super-sedan-2-0-tdi-140-km-C21620112.html]

[otomoto.pl/audi-a6-3-0tdi4x4-piekna-6biegow-ideal-C22157421.html]

[otomoto.pl/audi-a6-salon-polska-2-7-tdi-v6-f-vat-C20715302.html]

oczywiście czekam również na wasze propozycje dodam że interesuje mnie wyłącznie kolor czarny i skrzynia manualna.

ten ostatni chce jechac obejrzeć niedługo, bo jest pare km ode mnie, ale powiedzcie koledzy, przy zakupie takiego auta to raczej mi żaden garażowy znajomy-mechanik nie pomoże? Przypuszczam że najlepiej jechać zrobić diagnostyke i wtedy decydować o kupnie?

Ygor
 Wysłana - 27 grudzień 2011 11:56      [zgłoszenie naruszenia]