FORUM MOTORYZACJA
samochody tuning imprezy mechanika giełda

∑ temat został odczytany 1317 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

MOTORYZACJA | Samochody, porady i opinie
Do 16 tys - ostateczne starcie by ever %-) 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "Do 16 tys - ostateczne starcie by ever %-)"   

everr
 Wysłana - 3 marzec 2008 14:03        | zgłoś naruszenie regulaminu

Ostateczne starcie

Maksymalnie chce przeznaczyc na samo auto 16tys, musowo manual, z checią bym widzial 3dzwiowca, kombi odpada, spalanie w miescie maksymalnie do 10 litrow. Tdi raczej nie bedzie sensu bo mam w sumie blisko do pracy wiec turbina sie dobrze nawet nie rozkreci jak dojade Ale to tylko to co słyszalem. Disle hmm, podobno w pl jest tak ropa kijowa ze szybko sie silnik ***ie, nie znam się na autach więc pytam.

Najlepiej nie bity. Chyba ze lekko uszkodzony. Auto zeby bylo w miare nieawaryjne i nie jakiś muł.

Dziękuje za calibre, kadeta, golfa, stare bmw itd z klasowy dresowej.

Moje typy w których sie rozglądam

1. Alfa 156

2. Seat ibiza, 3 generacji bo miałbym mozliwosc taniej kupic 1.2 12V benzyne tylko słyszalem ze muł jest. Albo z 2 generacji FL, tdi w nich fajnie wygladają nawet

3. Rover 214

4. Peugeot 406 coupe (mialem ochote na hdi ale dużo droższe są, zreszta nie wiem jak spalanie 2 litrowej benzyny tu wygląda)

5. Peugeot 206

6. Mitsubishi carisma

7. Volvo s40

8. Toyota corolla E11 (jedynie hatchback bo sedany z wygladu dla mnie porazka kompletna)

9. Honda civic 6 generacji bo z 7 chyba mnie na zadną stac nie bedzie. No chyba ze jakas super mega okazja sie trafi hrr

10. Honda accord 6 generacji ale sie troche boje bo kumpel miał i ****ił strasznie, zresztą tłuk troche był a jak patrzyłem po cenach to bardzo cięzko cos znalezc dobrego w takiej kwocie co chce

11. Audi a3 1 generacja

Kolejnośc napisałem zupełnie przypadkowo