FORUM MOTORYZACJA
samochody tuning imprezy mechanika giełda

∑ temat został odczytany 348 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

MOTORYZACJA | Prawo i motoryzacja
Mandat za przekroczenie prędkości co zrobic? 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "Mandat za przekroczenie prędkości co zrobic?"   

fudol
 Wysłana - 27 wrzesień 2009 09:35        | zgłoś naruszenie regulaminu

Witam sznownych forumowiczów. Jak w temacie. Pewnego pieknego wieczoru pomykałem sobie autkiem i nagle zobaczylem niebieskiego ufoludka na srodku drogi machajacego czyms czerwonym wiec juz wiadomo. Tak wiec do rzeczy na ograniczeniu do 50km/h na suszarce bylo 132km/h za to wykroczenie dostałem 10pkt i 500zł. Teraz moje pytanie płacic czy nie płacic? dodam ze jestem uczniem i nie mam dochodów. załózmy wiec ze niezapłace przypuszczam wiec ze bede mial na głowie komornika ale z czego on sciagnie? Po jakim czasie przyjdzie mi jakies ponaglenie czy cos w tym stylu? Czy przez nie zapłacony mandat moga mi zabrac prawko, albo dostac w zawiasach? Z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi prosze o wasze pomysły.

greku_806
Doctor RR
 Wysłana - 27 wrzesień 2009 11:06      [zgłoszenie naruszenia]

za glupote sie placi

Live to Ride
Ride to Live ©®

fudol
 Wysłana - 27 wrzesień 2009 12:37      [zgłoszenie naruszenia]

Nie za taką znowu głupote tylko przez nieuwage to nie byl teren zabudowany ani nic takiego... tak wogole to kto kur... stawia 50km/h na obwodnicy... chyba troche mala przesada...

dmx_1985
 Wysłana - 27 wrzesień 2009 20:22       [zgłoszenie naruszenia]

Nie płać, masz jeszcze czas