Witam.
Wiem że już sporo podobnych tematów jest w internecie, ale ja mam kilka bardziej indywidualnych pytań, jeśli możecie to prosiłbym o doradzenie :)
Zastanawiam się nad kupnem motocykla, najchętniej około 500 - 600 pojemności, jak widzicie nie mam na ten cel zbyt wygórowanej sumy, widziałem kilka interesujących mnie modeli dostępnych w tej kwocie, chciałbym wydać tak do 4000 zł, ponieważ zapewne musiałbym go potem oddać do poprawek, tzn. wymiany jakichś części, a czytałem że może to wynieść około 1000 zł, nie znam się na tym :P
Wiem że moje oczekiwania są może zbyt wygórowane jak na budżet jaki posiadam, ale jeśli ktoś ma jakieś rady, będę wdzięczny :)
Jeśli możecie, podpowiedzcie czy któryś z tych motorów które wymieniłem, jest godny uwagi.
Jakie są ich zalety oraz wady i może zaproponujecie coś innego :)
Niestety jedyne doświadczenie jakie mam to to że miałem ładnych kilka lat temu motorynkę Rometa, a teraz od pół roku mam Bartona Fightera 50, ale za słaby jest, jechałem też MZ 125, ale chciałbym mieć coś mocniejszego, co pojechałoby jakieś 160 km/h, żeby można było przewieźć pasażera, no i chciałbym co jakiś czas przejechać nim jakieś 500 km, no i oczywiście żeby ładnie wyglądał :P
A jeśli chodzi o stronę techniczną, to nie mam zbyt dużej wiedzy.
Co to znaczy "przedwojenne" ??
Czy nie ma zbyt dużych szans na znalezienie dobrej sztuki w tej cenie ??
Czytałem że Hondy CBR 600 są dość dobre i mogę powiedzieć że nawet ładne są, chociaż nie wszystkie :)
w tej cenie będziesz miał dość stary motor - co oznacza spory przebieg, długą eksploatacje i zwiększone ryzyko że jest po szlifach, parkingówkach, przewrotkach i wszelkiego rodzaju wypadkach
znając nieco rynek motocykli uzywanych w polsce - bez kogoś kto się na tym zna przy kupnie to zwiększasz szansę na sprowadzany złom spawany na kolanie u wieśka i malowany u mietka w garażu
jeśli nie znasz się na tym od str. technicznej to też wydasz na naprawy, części kolejną kasę