| Autor |
"Problem z ogrzewaniem BMW e36" |
|
|
Siwek_wp2
|
|
Wysłana - 19 grudzień 2009 18:08 | zgłoś naruszenie regulaminu
Witam ..
mam problem z ogrzewaniem, tzn wydaje mi sie ze to termostat.. bo dmucha powietrze ale tylko zimne.. auto sie grzeje normalnie .. na wskazniku .. jak da sie poządnie po pi.źdz.ie to dmuchnie cieplym na chwile ..i dalej zimne jak obroty zejda nizej .. i teraz pytanie ..
Da sie cos zrobic na szybko z tym ogrzewaniem .. ? bo auto moge do mechanika oddac w poniedzialek .. a jutro mam mini trase do zrobienia .. ktos mi mówił zeby zasłonic nerki z przodu jakims kartonem .. i ponoc pomaga .. ale ze jestem laikiem .. to wole zapytac na forum znawców .
pozdrawiam
| |
|
 |
|
|
|
Ygor
|
|
moze byc ze termostat ale to wtedy auto by sie dluzej grzalo lub nie grzalo w ogole ... dlugo masz to auto ? |
 |
|
|
|
Siwek_wp2
|
|
drugi rok idzie.. w tamtym cos bylo nei tak ale bez tragedi wiec na to uwagi nie zwracalem .. auto nabiera temp. bo wskaznik pokazuje ze jest git .. ale nie wdmu****e cieplego powietrza do srodka |
 |
|
|
|
Ygor
|
|
hmmm , to jedyne co mi do glowy przychodzi to bnagrzewnica (moze zatkana ? ) bo jakby mikser byl fe to to przegazowanie raczej nic by nie dalo ... |
 |
|
|
|
JerzyKiler
|
|
u mnie w fiacie był termostat do bani, totalnie zdezelowany... wymieniłem i było dobrze, ale jakiś czas temu znów przestał grzać, do tego jeszcze paliła się kontrolka od wody. Jak zatrzymałem auto odkręciłem zbiorniczek z płynem od chłodnicy poszła zawsze para, a płyn spływał i było pusto. Okazało się, że uszczelka pod głowicą.
Teraz jest ok jak naprawił |
 |
|
|
|
Ygor
|
|
ja bym odrzucił termostat , silnik się nagrzewa |
 |
|
|
|
JerzyKiler
|
|
starych autem ostatnio jak jeździłem też prawie nie grzeje, ale w jakim stanie w jedenastoletnim aucie jest termostat to nie mam pojęcie,,, :/ myślę, że będzie go trzeba i tak wymienić no i przy okazji zobaczyć co z nagrzewnicą.