Szukam auta w przedziale cenowym 15 tys (lepiej mniej, ale jak to zrobi znaczącą różnice to wolę dopłacić te 2-3 tys).
Czego wymagam:
- mało awaryjny, najlepiej bezawaryjny (więc pewnie coś ze stosunkowo małym przebiegiem i niezłym rocznikiem);
- możliwie najtańszy w utrzymaniu;
- 5-osobowy + dość pojemny bagażnik (ale małe spalanie ważniejsze);
- bezpieczny;
- wygodny;
- komfortowy w prowadzeniu.
Nie znam się na samochodach, więc proszę o radę.
Bajery mi nie są potrzebne, schodzą one na daleki plan.
Auto potrzebne mi jest głównie do jazdy po mieście, podjechać gdzieś za miasto, czasem wypad na jakiś weekend, więc trasa 100-200km, czasem więcej czasem mniej. Jeżdżę stosunkowo mało, tak szacunkowo to przez rok nabije te 10 tys jak dobrze pójdzie. Auto wyłącznie do celów praktycznych. Najważniejsze to mała awaryjność i niskie koszty utrzymania.
Podobają mi się wozy typu audi a4, ford focus, choć akurat estetyka auta ma dla mnie drugorzędne znaczenie. Nie przywiązuje znaczenia do marki, ważne żeby był solidny.
Najlepiej proszę o rady modeli, albo jeszcze konkretniej, jakieś linki do aukcji.
rocznik i przebieg nie determinuje bezawaryjnosci. foka pierwszej generacji to dobry pomysl , bedzie tanszy niz twoj budzet , mozesz trafic w tej cenie dobrze wyposazony - klima , abs , podgrzewana przednia szyba. proponuje silnik 1,6 100km kolega ma i bardzo sobie chwali , nie pali mu duzo , nalatane 220 tys km i w ogole nie pije oleju , nic sie nie dzieje oprocz jakichs tam rzeczy zwiazanych z wiekiem - przerdzewieje tlumik czy cos takiego - jak w kazdym aucie, minusem jest rdza ktora czasem pojawi sie na rancie drzwi czy tylnej klapie - ale w tych pieniadzach spokojnie znajdziesz cos bez rdzy, audi bedzie na pewno drozsze w naprawie, ceny oryginalnych czesci do focusa sa po prostu smieszne
Tańsza napewno w eksploatacji i bardziej bezawaryjna będzie astra Astra G 1,6 8V tam się nie ma co popsuć. Jak mocy mało sa też wieksze silniki.
Focus, fajnie sie prowadzi ale rdzewieje.