FORUM MOTORYZACJA
samochody tuning imprezy mechanika giełda

∑ temat został odczytany 383 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

MOTORYZACJA | Prawo i motoryzacja
Ubezpieczenie 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "Ubezpieczenie"   

yogi_1985
 Wysłana - 28 czerwiec 2008 23:40        | zgłoś naruszenie regulaminu

Witam

Jestem młodym kierowca < prawko od roku > chciałem ubezpieczyć na siebie samochód lecz koszt ubezpieczenie przekroczył wartość samochodu :/ nie posiadam zadnych zniżek
Moje pytanie brzmi czy jak kupie sobie np jakiś motorek <nie musi jezdzić nawet nie musi istnieć byle były by do niego wszystkie papiery przerejestrowana na mnie > i gdybym opłacał tylko ubezpieczenie na ten motorek to czy po X latach Będe mógł przeniesc zniżki jakie zdobyłem za bezszkodowa "jazde" tym motorkiem na samochód który bede chciał opłacać na swoje konto ??

za odpowiedz i poroady dziekuje z góry :)

pozdrawiam
yogi_1985

renegat44
S8-R1
 Wysłana - 30 czerwiec 2008 23:51      [zgłoszenie naruszenia]

to co chcesz zrobić jest możliwe i mozesz tak zrobić bez problemu z tym że zamiast motorka to kup sobie jakiegoś trabanta z epoki kamienia łupanego-a raczej papiery do niego i wtedy tak rób i powinno wszystko być ok bo poprostu nie wiem jak jest z przenoszeniem zniżek a motoru
Dodatkowo zapoznaj sie z moim ostatnim wpisem w tym poście [moto.ifd.pl/Ubezpieczenie_gdzie_a%C5%BC_tyle_-t1246.html] i jak juz sie zapoznasz to tam sprawdz po ile ci zaproponują normalnie ubezpieczenie bo mozliwe że różnica w cenie bedzie znacząca

ZAWSZE WALCZ Z UŚMIECHEM :-))

yogi_1985
 Wysłana - 2 lipiec 2008 11:57       [zgłoszenie naruszenia]

Dzieki za pomoc faktycznie jest taniej i to ponad 1400 zł :)

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Przegląd tygodnia | Wyślij odpowiedź

Ubezpieczenie

wersja lo-fi

Pozycjonowanie i optymalizacje zapewnia Agencja Interaktywna