FORUM MOTORYZACJA
samochody tuning imprezy mechanika giełda

∑ temat został odczytany 1156 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

MOTORYZACJA | Car Audio
Zestaw Renault 19 Chatchback 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "Zestaw Renault 19 Chatchback"   

pio_88
 Wysłana - 2 lipiec 2008 14:43        | zgłoś naruszenie regulaminu

Witam. Jestem zielony w temacie electronika/audio. Poczytałem troche ale nie umiem dobrać np radia i głośników żeby dobrze grały. szukam zestawu do 500 zł radio + 4 głośniki (2przód + 2 tył) z czasem podłącze je do wzmacniacza. (auto będzie bez skrzyni basowej) dlatego chciałbym aby głośniki z tyłu po podłączeniu do wzmacniacza grały dośc mocno. dzięki

DiscoBoy
 Wysłana - 2 lipiec 2008 15:18      [zgłoszenie naruszenia]

czego oczekujesz od tego audio ?
drzwi pewnie nie bedziesz wygluszal, kasy masz malo wiec nie ma co sie pchac w zestaw odseparowany

kup radio pionka np to [http://www.mania24.pl/product_info.php?cPath=126_128&products_id=7949]

albo
[http://www.mania24.pl/product_info.php?cPath=126_128&products_id=7952]

do tego jakies wspolosiowe glosniki np [http://www.elektronikmedia.pl/sklep/index.php?main_page=product_info&cPath=3_31&products_id=124&zenid=9cd3735bb4ade8b1fbcffff71e7b0b9a]

do tego kable i gra

tyl sobie daruj z reszta i tak nie starczy ci kasy

serekkox
PZAA
 Wysłana - 2 lipiec 2008 15:25      [zgłoszenie naruszenia]

Najpierw to podaj rodzaj muzyki jaki sluchasz.

Pozniej trzeba zrobic wygluszenie drzwi - bez tego nie ma sensu wymienic glosnikow.

Glosnikow z tylu sie nie montuje

Narazie skup sie na wygluszenie drzwi i prawidlowym montazu zestawu przedniego a potem sie pomysli o reszcie.

Musisz dos dolozyc bo 500 na radio i glosniki to jest niewykonalne

W polskich warunkach, posiadanie mocnego, sztywno zestrojonego auta z napędem na tył to przejaw sadomasochizmu

Znawca -

TDK2
Serekkox Clan