FORUM MOTORYZACJA
samochody tuning imprezy mechanika giełda

∑ temat został odczytany 185 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

MOTORYZACJA | Prawo i motoryzacja
kolizja - pytanie 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "kolizja - pytanie"   

RmX_200
 Wysłana - 20 maj 2010 11:15        | zgłoś naruszenie regulaminu

Witam:]Mam pytanie odnośnie kolizji drogowej, której niestety byłem sprawcą. Na miejscu zdarzenia spisaliśmy odpowiednie oświadczenie, w którym przyznałem się do winy, wiec sprawa odbyła się bez udziału policji. Koszt naprawy samochodu poszkodowanego wynosi 700zł-zarysowane nadkole i zderzak( dla mnie trochę dużo, jestem niepracującym studentem)Stąd rodzi się moje pytanie: czy lepiej wyjdę na tym jeśli zapłacę tą kwotę poszkodowanemu od ręki?, czy lepiej załatwić sprawę przez ubezpieczenie OC? posiadam ubezpieczenie w alians, pierwszy rok ubezpieczenia. Z góry dziękuję za udzielone odpowiedzi.

pozdrawiam

Ygor
 Wysłana - 20 maj 2010 11:21       [zgłoszenie naruszenia]

z tego co pamiętam (poltora roku temu ubezpieczalem u nich auto) to allianz nie interesuje twoja przeszlosc wypadkowa - tj jezeli nie miales szkody w roku ubezpieczenia to oczywiscie dostajesz znizke , jezeli jednak miales , to znizki nie masz ,ale zwyzki tez nie daja - takze jezeli wezma z oc to stracisz tylko tyle ile znizki bys dostal czyli jakies 10 czy 20 procent skladki - o ile nie mieszkasz w warszawie i nie masz jakiegos 5 litrowego silnika to nie sadze zeby ta kwota zblizyla sie do 700.