| Autor |
"trasa poznan-krakow" |
|
|
IMY
|
|
Wysłana - 21 lipiec 2008 11:34 | zgłoś naruszenie regulaminu
witam, orientuje sie moze ktos jak wyglada oznakowanie tej trasy? chodzi mi szczegolnie o wroclaw. jestem kierowca z malym stazem, szykuje mi sie owa trasa. latwo jest sie zgubic?
 |
|
|
|
IMY
|
|
pomoze ktos?
|
|
renegat44
|
|
S8-R1
|
|
|
|
|
IMY
|
|
dzieki stary :)
CB niestety nie mam, jestem jeszcze leszczykiem, dopiero zaczynam jezdzic, od wrzesnia mam prawko...
chodzi mi glownie o sam Wrocław, jak wyglada oznakowania, czy trudno jest sie przebic i czy latwo na autostrade A4 wjechac. Orientuje sie ktos jak to jest w praktyce?
|
|
renegat44
|
|
S8-R1
|
|
|
|
|
IMY
|
|
|
|
|
QUEBLO
|
|
No wiec...
Broń Cie Panie Boze przed próbą jechania przez ul Krakowską na Opole(wylotówka) i tam na A4 bo na krakowskiej jest remont i jest ogólnie burdel...korki,korki i jeszcze raz korki.
Mozesz jechać na Bielany Wrocławskie,czasem tam jakieś korki są,w zależnosci od pory(bo to centrum handlowe)
Oznakowanie do rewelacyjnych nie należy ale musze przyznać ze się bardzo poprawia, wjeżdzając jednak do Wrocławia bedziesz musiał się przebić przez całe miasto na drugi koniec...co pewnie do łatwych należec nie bedzie jeśli będziesz jechał np w południe.
Trzymajac się jednak głównych dróg(w kierunku centrum) co jakiś czas będziesz miał znaki jak i którędy jechac na poszczególne wylotówki
A i najważniejsze A4 jest płatna,kumpel dziś jechał do Katowic to z tego co wiem jechał tak żeby A4 ominąć bo wyszło mu to znacznie taniej...
Zmieniony przez - QUEBLO w dniu 2008-07-21 23:29:59 |
 |
|
|
|
renegat44
|
|
S8-R1
|
|
|
|
|
IMY
|
|
|
|
|
QUEBLO
|
|
zgubić się nie powinieneś,tablic coraz wiecej nam tu wstawiają
jedyne problemy to korki i drobne remonty 2-3 dniowe w niektórych miejscach.
Drogi nie są zbyt poplątane(nie licząc objazdów spowodowanych remontami),a z tym wjazdem to nie wiem o co chodzi...
Zmieniony przez - QUEBLO w dniu 2008-07-24 02:35:42 |
 |
|
|
|
IMY
|
|