FORUM MOTORYZACJA
samochody tuning imprezy mechanika giełda

∑ temat został odczytany 1675 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

MOTORYZACJA | Na luzie
trasa poznan-krakow 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "trasa poznan-krakow"   

IMY
 Wysłana - 21 lipiec 2008 11:34        | zgłoś naruszenie regulaminu

witam, orientuje sie moze ktos jak wyglada oznakowanie tej trasy? chodzi mi szczegolnie o wroclaw. jestem kierowca z malym stazem, szykuje mi sie owa trasa. latwo jest sie zgubic?

I.M.Y.A.

IMY
 Wysłana - 21 lipiec 2008 21:50      [zgłoszenie naruszenia]

pomoze ktos?

I.M.Y.A.

renegat44
S8-R1
 Wysłana - 21 lipiec 2008 21:57      [zgłoszenie naruszenia]

Własnie odpisywałem kolego
hmmm Poznań-Kraków .Raczej nie mamy nikogo z tych stron więc ciężko będzie coś powiedzieć ,ale luknij sobie tu [http://www.zumi.pl/trasa.html?xs=16.933844&ys=52.408644&xk=19.936756&yk=50.061267&v=true&loc1=Pozna%C5%84%2C%20woj%2E%20wielkopolskie%2C%20powiat%20Pozna%C5%84&loc2=Krak%C3%B3w%2C%20&utf=1]
Nie dośc że masz opisaną całą trase łącznie ze szczegółami to jeszcze jak najedziesz na żółte punkty to masz podgląd z kamery zamontowanej w tym miejscu na żywo
Trasa wyznaczona tam jest dość okrężnie poprowadzona ale to dlatego że jest zwrócona uwaga na jakość drogi (byś nie jechał zadupiami) i tak na przykład od samego Poznania do Łodzi masz autostradę (trzeba wspomnieć iż niestety płatną)
A tak przy okazji-masz CB?

Zmieniony przez - renegat44 w dniu 2008-07-21 21:57:52

ZAWSZE WALCZ Z UŚMIECHEM :-))

IMY
 Wysłana - 21 lipiec 2008 22:51      [zgłoszenie naruszenia]

dzieki stary :)
CB niestety nie mam, jestem jeszcze leszczykiem, dopiero zaczynam jezdzic, od wrzesnia mam prawko...
chodzi mi glownie o sam Wrocław, jak wyglada oznakowania, czy trudno jest sie przebic i czy latwo na autostrade A4 wjechac. Orientuje sie ktos jak to jest w praktyce?

I.M.Y.A.

renegat44