FORUM MOTORYZACJA
samochody tuning imprezy mechanika giełda

∑ temat został odczytany 632 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

MOTORYZACJA | Problemy z samochodem
vw golf 4 problem z obrotami silnika 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "vw golf 4 problem z obrotami silnika"   

tomba445
 Wysłana - 4 luty 2009 23:19       

Przeniesiona przez AliBabus z działu 'Samochody, porady i opinie'. | zgłoś naruszenie regulaminu

Witam.Mam problem z moim autkiem nie wiem co się dzieje od jakiegoś czasu dziwnie mi skacze obrotomierz góra dół czasami nawet gasnie silnik na skrzyżowaniu jak się zatrzymuje i zauważyłem że światła raz przyciemniają sie raz są normalne w zależności od wahania sie wskaźnika prędkościomierza.Wydaje mi się że to może byc wina szczotek w alternatorze ale nie jestem pewien bo nie znam się za bardzo na samochodach prosze o konkretne rady i z góry dzięki

AliBabus
Dupowoziarz
 Wysłana - 5 luty 2009 14:26      [zgłoszenie naruszenia]

Co do obrotów to pewnie wina silnika krokowego, trzeba by przeczyścić albo przepustnicy - tez do czyszczenia, chyba, że masz instalacje gazową wtedy winy nalezy upatrywać w parowniku, który jest na wykończeniu.

[http://www.spritmonitor.de/en/detail/393753.html]

tomba445
 Wysłana - 5 luty 2009 19:08      [zgłoszenie naruszenia]

dzięki wielkie jutro sie tym zajmę a co z tymi światlami czemu one przygasaja czy ma na to wpływ obrotomierz?

tomba445
 Wysłana - 5 luty 2009 19:12      [zgłoszenie naruszenia]

a może to tylko wina którejś ze świec?

AliBabus
Dupowoziarz
 Wysłana - 5 luty 2009 20:00      [zgłoszenie naruszenia]

No to też może być jakas przyczyna, swiece i kable mozna przjrzeć

[http://www.spritmonitor.de/en/detail/393753.html]

tomba445
 Wysłana - 5 luty 2009 20:31      [zgłoszenie naruszenia]

ok wielkie dzieki jutro wymieniam swiece jak coś dam znac miłej nocki

tomba445